Digitaal is Rock ’n Roll: laat je inspireren door Geert Van Mol op het Belgian Travel Congress!
Geen enkel bedrijf is immuun voor digitale uitdagingen, en veel bedrijven lijden eronder. Muziek is een onuitputtelijke bron van inspiratie om verandering en innovatie aan te pakken. Wat ooit een nieuw geluid was, is de norm, een trend of een nieuw muziekgenre geworden. Hetzelfde geldt in de digitale wereld. Muziek is een oneindige bron van inspiratie voor digitale transformatie.
Muzikanten zijn vaak rebellen die de status quo doorbreken, en dat is precies wat bedrijven nodig hebben in deze digitale revolutie.
In het Digital Music Thinking-model trekken we parallellen tussen de manier waarop muzikanten een nieuw geluid creëren en de succesvolle aanpak van digitale transformatie. In 5 fasen: Listen, Tune, Play, Perform & Live. Als we in België een ambitieuzer digitaal geluid willen bereiken, biedt dit krachtige en leuke inspiratie voor innovatie, samenwerkingsmethoden, productiekwaliteit, marketing en het combineren van digitale producten met live optredens. Reizen is sexy, travel agents rock, de link is dan ook gauw gelegd en deze keynote zal je dan ook zeker inspireren en boeien.
Early bird-tarief nog geldig t.e.m. 28 februari 2025
Schrijf je zo vlug mogelijk in voor het Belgian Travel Congress van UPAV en VVR en geniet vandaag nog van jouw early bird-tarief.
Het congres gaat door van 24 t.e.m. 27 april 2025 te Montenegro.
Voor meer info en mogelijkheid tot inschrijving: betravelcongress.be

27 februari 2025