#BEtravelCongress – keynote sprekers

Voor ons #BEtravelCongress zorgen we graag aan een waaier van verschillende keynote sprekers.

Volgende sprekers kunnen we aankondigen voor onze editie van 8 t.e.m. 12 mei te Bodrum

Kaat De Ridder – Futureproof Business Radar

Kaat De Ridder is werkzaam als onderzoeker innovatief toerisme aan de Thomas More Hogeschool in Mechelen. Ze ontwikkelde mee de Futureproof Business Radar voor Reisprofessionals en heeft onder andere ervaring met toekomstbestendigheid, innovatie en duurzaamheid binnen ondernemingen in de toeristische sector.

Gedreven door een passie voor de Hospitality sector, vatte ze haar studentenjaren in Brussel aan met een Bachelor Hotelmanagement, gevolgd door een postgraduaat Human Resources Management. Als kers op de taart rondde ze haar Master in Toerisme (KU Leuven) af met grote onderscheiding. Inmiddels was ze helemaal gebeten door de onderzoeksmicrobe. Haar werk rond de Brusselse Art Nouveau binnen een gethematiseerde landschapsbenadering won in 2016 de Prijs Toerisme Vlaanderen. Als doctorandus in spe gelooft ze niet in het stereotiepe beeld van de onderzoeker in de ivoren toren. Een échte impact voor de sector begint met de twee voeten stevig in het werkveld.

De Futureproof Business Radar brengt de toekomstbestendigheid en innovatiematuriteit van de reisprofessional in kaart. Het instrument, gemaakt voor en mede door de reisprofessional, is op maat gemaakt, onderbouwd, en functioneert tevens als hulpmiddel in de verdere professionalisering. De Futureproof Business Radar betekent een win inzake tijd en middelen voor de reisprofessional.

Kaat legt jullie tijdens haar keynote alles uit over deze innovatieve tool voor de reisprofessionals.

Veerle Franqui  – ‘Een echte burn-out?’ & ‘Ergo Wake Up Call’

Veerle gaat met ons de strijd aan tegen burn-outs en geeft een interactieve workshop over ergonomie.

Ze is Lic. in de Lichamelijke Opvoeding en European Master in Sport and Exercise Psychology. Haar enthousiasme werkt ontzettend aanstekelijk en gaat je ongetwijfeld aanzetten tot actie. Veerle is een geboren entertrainer. Ze zal je verbazen met een gefundeerde materie én een fijne spontaniteit en spitsvondigheid. Haar expertise? Een rasechte allrounder in vitaliteit. Ze kan vlotjes verschillende vitaliteitstopics met elkaar verbinden.

Carole Lamarque – Innovatieve Marketing

Carole is gepassioneerd door strategische marketing, het lanceren van innovaties en nieuwe technologieën.
Haar liefde voor innovatie is afkomstig van bedrijven waarvoor ze werkte in de energiesector (Shell / Electrabel) en bij Sanoma in de mediasector. De meest verstorende lessen kwamen uit de ICT-sector (Proximus / Telenet / Mobile Vikings).

Ze plaatst digitale media in het centrum van het geïntegreerde marketingplan, met Influencer Marketing als een belangrijke succesfactor voor nieuwe en geïnstalleerde markten. Carole kan gemakkelijk 360 ° marketingcampagnes conceptualiseren die omzetdoelstellingen effectief versterken en merkafbeeldingen bouwen op basis van echt klantgericht denken.

Carole is Founding Partner bij DUVAL UNION Innovative Marketing, het door klanten geobsedeerde marketingkantoor. Ze scherpt uw marketingplannen aan, implementeert nieuwe trends en creërt uw oneerlijke voordeel. Bij Duval Union denkt en streeft men als ondernemers en zijn toegewijd aan resultaten.

Daarnaast is Carole trots deel uit te maken van de VRT Expert Data base en het Straffe Madammen-project. Ze is auteur van de boeken ‘Influencers’ en ‘Unfair Advantage’.

Jorg Snoeck – The Future of Retail

Captain of Retail, Jorg Snoeck, is een internationale spreker, oprichter van RetailDetail en een bekroonde auteur van het boek ‘The Future of Shopping’. Met het laatste nieuws, trends en expertise in retail binnen handbereik, is Jorg een uitstekende, energieke spreker die leiders inspireert en iedereen die geïnteresseerd is in retail van Hong Kong tot Kaapstad, over de hele wereld.

Retail-expert Jorg Snoeck heeft een persoonlijke missie om ervoor te zorgen dat meer ondernemers en bedrijven kunnen blijven gedijen in het uitdagende en snel veranderende winkellandschap. Dat is waarom zijn doel is om het gemeenschappelijke brein van deze industrie in beroering te vergroten. Gezien zijn achtergrond als ondernemer en bekroonde auteur, ligt zijn passie vooral bij de analyse van winkelgedrag en de controle van de veranderende consument.

Schrijf je voor 31 maart in voor ons #BEtravelCongress via deze pagina