Nieuws

VVR CEO Koen van den Bosch: “Op naar een beter en boeiend 2022”

VVR CEO Koen van den Bosch: “Op naar een beter en boeiend 2022”

Beste lezer, Vooreerst wens ik jou een bijzonder fijn en boeiend Nieuwjaar! 2021 was om het zacht uit te drukken een bijzonder uitdagend jaar. De eerste vier maanden werden we […]

Prettige feestdagen en een hoopvol 2022

Beste collega’s, Op de dag van Kerstavond wensen we jullie graag een bijzonder fijn en warm eindejaar toe en houden we jullie graag op de hoogte van de verdere ontwikkelingen […]

Black Friday en Cyber Monday. Wees slimmer dan een phisher en reis gerust

Black Friday en Cyber Monday. Wees slimmer dan een phisher en reis gerust

Voor de 7de keer al lanceren het Centrum voor Cybersecurity België en de Cyber Security Coalition een sensibiliseringscampagne rond cyberveiligheid. Deze keer krijgen ze daarbij de steun van Febelfin dat […]

Joris Van Bree (CptnZeppos): “Tijd, eenvoud en schoonheid, dat zijn de drie pijlers aan boord van een vrachtschip”

Joris Van Bree (CptnZeppos): “Tijd, eenvoud en schoonheid, dat zijn de drie pijlers aan boord van een vrachtschip”

“Ik ben pas sinds gisteravond terug van Kreta. De zon, lekker eten en vriendelijke mensen, daarvoor is Kreta echt wel een goed idee. Ik blijf dus nog even in vakantiemodus.”, zo vat Joris Van Bree aan, bezieler van CptnZeppos. Een uniek reisbureau, dat op z’n minst, want wie er met CptnZeppos op uit trekt, hoeft geen overvloed aan entertainment of cultuur te verwachten. Wel zeeën van tijd aan boord van een vrachtschip.”

The Wildlinger finalist ‘Beloftvolle KMO van het jaar’

The Wildlinger finalist ‘Beloftvolle KMO van het jaar’

We zijn bijzonder trots op onze lid The Wildlinger die gisteren finalist werd ‘Beloftvolle KMO van het jaar’ voor de provincie Oost-Vlaanderen.

Help vermiste kinderen terug te vinden via jouw website.

VVR steunt ChildFocus. Help vermiste kinderen terug te vinden via jouw website.

ChildFocus en Missing Children Europe doen een oproep naar website-eigenaars om de NotFound.org applicatie te installeren op hun website. Met deze applicatie kan je de 404-foutmeldingen (“pagina niet gevonden”) omzetten in opsporingsberichten van vermiste kinderen. Vanuit VVR hebben we deze applicatie reeds toegevoegd. We vragen hierbij aan al onze leden om hetzelfde te doen. Lees in dit artikel wat en hoe.

Frustratie omtrent reisbeperkingen groeit (IATA rapport)

Frustratie omtrent reisbeperkingen groeit (IATA rapport)

De International Air Transport Association (IATA) meldt in haar persbericht van 5 oktober dat luchtvaartpassagiers steeds meer gefrustreerd raken door de reisbeperkingen van COVID-19. Een onderzoek in opdracht van IATA onder 4.700 respondenten in 11 markten in september toonde het vertrouwen dat de risico’s van COVID-19 effectief kunnen worden beheerd en dat de vrijheid om te reizen moet worden hersteld.

Waarom en hoe als organisatie werken op klantentevredenheid

Waarom en hoe als organisatie werken op klantentevredenheid

Klantentevredenheid is overal. Kijk maar even in je mailbox wanneer je een aankoop doet of een vraag stelt aan een mogelijke leverancier. Je wordt er bestookt met enquêtes over hoe tevreden je wel was met de aankoop van je product of service. De vraag is waarom zoveel bedrijven en organisaties de laatste tijd zoveel aandacht besteden aan het aspect klantentevredenheid. Het eenvoudig antwoord op die vraag geeft trainer Joost Cottyn in deze blog en tijdens zijn opleidingen via de Belgian Travel Academy.

9 redenen waarom reizen goed is voor je mentale gezondheid

Het belang van geestelijke gezondheid wordt in veel samenlevingen nog steeds ten onrechte over het hoofd gezien. Geestelijke gezondheid is net zo belangrijk als lichamelijke gezondheid en vereist de nodige aandacht. Reizen is een geweldige manier om ons mentaal welzijn te behouden en draagt bij uitbreiding bij aan een gelukkiger en bevredigender leven. We geven 9 redenen mee waarom reizen goed is voor je mentale gezondheid.

PagTour ‘Laurier’ voor álle reisbureaus

PagTour ‘Laurier’ voor álle reisbureaus

Naar jaarlijkse gewoonte heeft het Franstalig medium PagTour zijn “Lauriers” uitgereikt voor het voorbije jaar. PagTour wilt hiermee die spelers op de markt belonen die met hun creativiteit, doorzettingsvermogen en verbeelding hun activiteiten hebben verdergezet, of klantencontacten hebben kunnen onderhouden.